EDC

Aquest Pla EDC, que hem començat el curs 2021-2022 a elaborar, és un document que recull totes les accions que es realitzen en un centre (a curt, mitjà i llarg termini) per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu. La nostra previsió és tenir aquest document acabat i avaluat a finals del curs 2022-2023.

Ha de tenir com a referent el Pla d’educació digital de Catalunya (PEDC), on s’indica la necessitat d’assolir la fita d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

El Pla d’Educació Digital de Catalunya indica la necessitat de tenir una societat digitalment competent tenint en compte l’equitat i l’evolució del context social i tecnològic. És per això que prioritzem l’ús de les TIC i els recursos digitals per afavorir la connexió transversal entre el que s’aprèn a l’escola i l’entorn real.

Documents de referència per elaborar el pla d’EDC

El Departament d’Educació ha posat en marxa un desplegament per orientar i guiar tot el procés d’elaboració del Pla d’Estratègia Digital de Centre. És per això que s’han tingut en compte tots els documents mostrats a continuació, dels quals s’ha fet un lectura acurada i s’ha seleccionat la informació més rellevant i representativa de la nostra escola.

Ens ha servit de gran ajuda el Web de suport a l’Estratègia Digital de Centre.

Pla d’acció fins el 2023

• Durant el segon i tercer trimestre del curs 2021-2022 tenim previst engegar aquesta pàgina de difusió sobre Cultura Digital.
  • Actualitzar les NOFC del Centre per tal de tenir en compte els nous dispositius del centre i també les necessitats actuals (correu electrònics, EVA, etc).
  • Diagnosi de Centre (2021-2022)
  • Començar amb l’Elaboració dels Objectius de l’EDC (2021-2022)
  • Finalitzar els objectius i la resta de l’EDC i avaluació (2022-2023)

Diagnosi    Objectius                                                                                                                                     enrere