Material i Llibres

LLIBRES ALUMNES QUE PASSEN A 1R

LLIBRES ALUMNES P5

RECORDEU:

• Materials matemàtiques Innovamat => Punt de Venda LLIBRERIA AQUALATA, Igualada

Material escolar

MATERIAL ESCOLAR

El material que s’utilitza a les classes és socialitzat i igual per a tot l’alumnat. La quota de material per tot l’alumnat de l’escola del curs 2021-2022 és de 90€.

El pagament del rebut de material es fa mitjançant l’aplicació Tokapp, en una quota única al juliol. Uns 15 dies abans de l’enviament de l’ordre de pagament s’enviarà un missatge avisant de les dates de pagament. Si alguna família té alguna problemàtica amb la data de pagament o ha canviat el número de telèfon ha de notificar-ho a l’Escola.

Aquest quota complementa l’aportació que fa el Departament d’Educació i ajuda a cobrir les següents despeses de funcionament:

• Material didàctic per les aules (contes, joguines, disfresses, material de joc simbòlic,  jocs didàctics, jocs de taula..)
  • Material fungible (papers, fang, gomets, plastilina, ceres, pintures, cartolines…).
  • Material necessari per a la realització de festes i activitats complementàries.
  • Material per a psicomotricitat i educació física ( matalassos, cercles, pilotes, jocs psicomotrious, estructures, etc)
  • Materials per música (instruments i material didàctic propi de la matèria ).
  • Material Informàtic (chromebooks, carros, altaveus, projectors, pantalles, armaris de càrrega, etc)
  • Material per a laboratori i d’experimentació.
  • Material didàctic i equipament per  les especialitats d’anglès.
  • Mobiliari didàctic específic ( prestatges, biblioteques d’aula, calaixeres,  carros, etc)
  • Material per a jocs de pati d’infantil i primària ( baguls, construccions, equilibris, rodes, camions, jocs de sorral, cuineta i fireta, pilotes,etc)
  • Fotocòpies, plastificacions, enquadernacions i materials educatius propis.
  • L’agenda escolar, llibretes i carpesà (a Primària).
  • Altres materials específics.
  • Inversions per a la millora del centre