Espais i Entorn

L’Escola es troba ubicada al barri del Molí Nou, en una zona perifèrica d’Igualada conjuntament amb dos centres de Secundaria i una Llar d’Infants.
L’Edifici és una construcció moderna que data del 1972. Aquest ha tingut remodelacions de millora al llarg d’aquests anys (finestres, teulada, calefacció…).

Té una extensió de 3.500m2, d’aquests 2.474 m2 son patis. És un edifici d’una sola planta i totes les aules disposen de llum natural, són exteriors i de fàcil accés. La zona d’educació infantil queda dintre d’aquest recinte però en un edifici annexat al centre i condicionat per als més petits. L’Escola estè envoltada d’arbres i vegetació.

Aquest són els equipaments de què disposa el centre. L’alumnat de 4t va preparar uns vídeos de cada espai per a portes obertes, si cliqueu als diferents espais els podreu veure:

3 aules d’Educació Infantil

Aula d’ambients d’Educació Infantil

10 aules d’Educació Primària

Aula taller

Aula psicomotricitat / Gimnàs

Aula de ciències

Aula anglès

Aula d’ambients del Cicle Mitjà

Aula d’ambients del Cicle Inicial

Aula de música

Ludoteca

Aula d’informàtica

Pista poliesportiva

Bosc

Hort

Menjador amb cuina pròpia

A totes les aules hi ha ordinador i connexió wi-fi.

El centre disposa de 7 pissarres digitals interactives.

Aula mòbil: Portàtils, tauletes i Chromebooks.