L’Escola

Benvinguts
Us donem la benvinguda a la web de l’Escola Emili Vallès. Aquesta pretén ser una finestra des d’on podeu conèixer qui som, què fem, com treballem…
En aquesta nova versió trobareu més accessos als diversos apartats d’informació, notícies, activitats, tràmits, i serveis que fan referència a la vida de l’Escola.
L’Escola Emili Vallès va néixer l’any 1972. Des d’aleshores tota la comunitat educativa ha dibuixat un paper essencial en un espai de treball compartit per a l’educació i formació dels nostres infants a tots els nivells, amb l’objectiu de contribuir al creixement dels seus aprenentatges i de la seva personalitat.
Hem dissenyat un projecte educatiu prou sensible amb el respecte als drets i llibertats fonamentals de les persones i als principis bàsics de la convivència i la solidaritat, establint les bases per a l’aprenentatge autònom, fomentant el sentiment de pertinença i estima a l’entorn i al país, a la llengua catalana, al coneixement i pràctica de la llengua castellana, i també a la llengua anglesa.
Esperem que aquesta web us sigui d’utilitat. En cas que necessiteu més informació adreceu-vos per telèfon o correu electrònic per tal de demanar una visita.

Cordialment,
Equip directiu

Us deixem el vídeo que hem fet per mostrar-vos com treballema l’Escola i els diferents espais.