Idees per anar fent a casa

Us convidem a compartir webs i recursos que poden ser interessants per a totes les famílies. Només cal clicar al més per fer-hi la vostra aportació. Abas de publicar-se, però, el vostre article haurà de ser aprovat. Som-hi!

Hecho con Padlet

Ajornament de la preinscripció

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

​S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.​

Fem formació

El Claustre de l’Emili Vallès està aprofitant per fer formació aquests dies. Avui ens hem connectat per conèixer millor el sistema d’aprenentatge de les matemàtiques que ens ofereix els materials Innovamat. Esperem poder aplicar els nous coneixements a la tornada!

Materials online

Benvolgudes famílies, desitgem que estigueu tots bé. De moment sembla que aquest confinament i el tancament de les Escoles s’allargarà. Us demanem que feu cas als avisos de quedar-vos a casa, per la vostra seguretat i per la dels altres. Entenem i estem vivint aquest tancament com tots vosaltres, amb paciència i passant les hores amb els nostres fills i filles de la millor manera possible. Us enviem molta força i ànims! … Llegeix més»

El submarí groc

Aquest curs hem començat a tocar la flauta dolça i els xl·lòfons. Amb patrons melòdics senzills es poden acompanyar cançons de diferents estils i tothom hi pot participar. És tracta d’una activitat engrescadora que facilita la pràctica de conceptes de ritme i melodia treballats al llarg de l’educació primària fins el moment. Cliqueu a la imatge per accedir al vídeo.

Fem música

Pràctica instrumental al Cicle Mitjà. Amb l’ajut d’un musicograma, els alumnes acompanyen una obra orquestral amb instruments de percussió escolar. Aquesta activitat reforça la lectura rítmica i afavoreix la concentració d’una manera activa i lúdica.

Presentació de l’Equip Directiu

L’Equip Directiu està format per: El president,les secretaries i els tresorers.

En Gerard, el president: És el portaveu de la cooperativa en les reunions amb l’alcalde i els regidors. També tramita l’obtenció del nostre NIF, i presenta la sol·licitud per muntar la parada a la via pública.

La Laia Àvila i la Queralt, les secretaries: Prenen nota de totes les assemblees que fem, escriuen les actes i redacten els estatuts.

En Pau Bravo i la Laia Rodriguez, els tresorers: Són els responsables de portar els comptes de la caixa, recollir el capital inicial que aportem tots els socis, fer els càlculs de costos i beneficis i guardar els diners que guanyem.