Castanyada 2020

Divendres 30 vam celebrar la Castanyada a l’Escola. Malgrat les restriccions d’aquest curs, tots els infants de l’Escola van poder gaudir d’una tarda de jocs, pati i panellets. Unes Castanyeres molt especials van venir a repartir els panellets a totes les classes, i tant els més grans com els més petits els van cantar la seva cançó preferida.
Us deixem un primer recull d’imatges. La setmana vinent rebreu per whatsapp l’enllaç a l’àlbum de fotografies de la classe, on hi procurarem anar penjant les imatges de l’aula que anem fent.

COM TREBALLEM?

A la següent presentació hi trobareu tots els nostres projectes, i també com ens organitzem i treballem les diferents etapes i àrees.

Idees per anar fent a casa

Al llarg d’aquesta Setmana Santa, us convidem a gaudir d’activitats de Primavera i Pasqua en Família. A continuació hi trobareu tot d’idees de receptes i activitats per fer a casa. Us animem a enviar-nos FOTOGRAFIES de les vostres Mones, jocs, manualitats, etc. al correu de l’Escola: emilivalles@gmail.com

Hecho con Padlet

Fem formació

El Claustre de l’Emili Vallès està aprofitant per fer formació aquests dies. Avui ens hem connectat per conèixer millor el sistema d’aprenentatge de les matemàtiques que ens ofereix els materials Innovamat. Esperem poder aplicar els nous coneixements a la tornada!

Materials online

Benvolgudes famílies, desitgem que estigueu tots bé. De moment sembla que aquest confinament i el tancament de les Escoles s’allargarà. Us demanem que feu cas als avisos de quedar-vos a casa, per la vostra seguretat i per la dels altres. Entenem i estem vivint aquest tancament com tots vosaltres, amb paciència i passant les hores amb els nostres fills i filles de la millor manera possible. Us enviem molta força i ànims! … Llegeix més»

El submarí groc

Aquest curs hem començat a tocar la flauta dolça i els xl·lòfons. Amb patrons melòdics senzills es poden acompanyar cançons de diferents estils i tothom hi pot participar. És tracta d’una activitat engrescadora que facilita la pràctica de conceptes de ritme i melodia treballats al llarg de l’educació primària fins el moment. Cliqueu a la imatge per accedir al vídeo.

Fem música

Pràctica instrumental al Cicle Mitjà. Amb l’ajut d’un musicograma, els alumnes acompanyen una obra orquestral amb instruments de percussió escolar. Aquesta activitat reforça la lectura rítmica i afavoreix la concentració d’una manera activa i lúdica.