AVARIA TELÈFON

Avaria telefònica

Us informem que tenim una incidència amb el servei de telefonia.

Podeu localitzar-nos al correu electrònic:

info@emilivalles.cat

AJUTS MATERIAL I LLIBRES

De l’1 al 23 de juliol s’obre el termini perquè les famílies puguin demanar els ajuts d’escolarització i menjador de llars d’infants i de material (P3, P4 i P5) i llibres (de 1r de primària a 4t d’ESO).
El tràmit es realitzarà on-line o demanant cita prèvia a l’OAC  (938031950) per a aquelles famílies que no ho puguin tramitar de manera electrònica.
Cliqueu a l’enllaç dels tràmits electrònics corresponents.

Concurs EntreviSTEM

L’Escola ha participat en el concurs EntreviSTEM organitzat per l’entitat TIC-Anoia. L’alumnat de 6è han entrevistat a dues dones vinculades al món científic i tecnològic, per tal de conèixer de prop aquest àmbit i crear interès per les vocacions STEAM entre l’alumnat. Un dels objectius d’aquesta iniciativa és, també, la de visibilitzar el paper de la dona en aquest sector.

Hem tingut el plaer d’entrevistar a la Lídia Rodríguez (Enginyera Informàtica, treballa com a SEO a la plataforma TUI Musement) i la Neus Domingo (Doctora en Física, treballa a l’Institut de Nanotecnologia de Catalunya).

Les entrevistes, preparades i realitzades en anglès, ens han permès treballar i descobrir nous camps i nous interessos. Us presentem les dues entrevistes enviades al concurs.

Moltes gràcies Neus i Lídia!

AJUTS MENJADOR

Avui s’ha iniciat el període de presentació de sol·licituds dels ajuts de menjador pel curs 2021-2022. El termini s’acaba el 31 de maig.

El procés de sol·licitud serà totalment telemàtic (online). Clicant a la imatge trobareu el web del Consell Comarcal de l’Anoia, amb tota la informació necessària.

L’ESCOLA, UNA SEGONA LLAR

L’escola és un espai educatiu i de relació més, juntament amb la pròpia llar, on s’afavoreix la felicitat de l’infant.

A l’escola els infants:

• Són respectats i estimats com a persones úniques.
  • Aprenen a relacionar-se amb els iguals mitjançant el joc.
  • Descobreixen el món, guiats per la seva gran curiositat i interès.
  • Viuen en un ambient acollidor i de benestar que ajuda en el seu desenvolupament, potenciant la seva autonomia.

Preinscripció 2021-21

Us informem que ja han sortit algunes informacions sobre el procés de Preinscripció pel curs 2021-22, tot i que encara és tot provisional a l’espera que es publiqui en el DOGC.
Us deixem l’enllaç del nou web de la Generalitat amb tota la informació.

Experimenació a Infantil

Tots els nens i nens d’Educació Infantil han pogut gaudir d’un matí de ciència i experimentació gràcies al taller que ens han preparat les professionals del LAB Manresa. Ha estat fantàstic veure als petits i petites científiques en acció.

COM TREBALLEM?

A la següent presentació hi trobareu tots els nostres projectes, i també com ens organitzem i treballem les diferents etapes i àrees.