Dinamització lectora

Ja hem començat les sessions de dinamitzaciò lectora a la biblioteca de l’Escola. En la primera sessió, amb l’alumnat de 3r, el tema tractat han estat “Les Bruixes”, i de la mà de la Bruixa Avorrida. A partir d’aquest personatge, creat per Roser Capdevila, hem fet una recerca de contes de bruixes que tenim a l’Escola.

Cada setmana, un curs diferent gauirà d’una sessióde lectura a la biblioteca, amb l’objectiu de fomentar la lectura d’una forma lúdica i engrescadora.

Dinosaurs Project

L’alumnat de 1r ha dut a terme el projecte “Dinosaurs”. A partir d’un conte, hem treballat diferent vocabulari vinculat a aquest tema, i també hem descobert com de grans eren els dinosaures. En el següent enllaç hi trobareu el recull d’activitats en format de llibre digital. Hi veureu audios i vídeos dels nens i nenes.

Per a poder-lo obrir cal utilitzar el NAVEGADOR CHROME, i només en ordinadors o tables (el format no permet pantalles de mòbil).

Tast de pràctica instrumental

Aquest curs els alumnes de 5è han començat a tocar la flauta i els xil·lòfons. La pràctica instrumental permet utilitzar els coneixements de llenguatge musical que s’han anat aprenent progressivament des del Cicle Inicial i cadascú pot tocar respectant el seu nivell d’aprenentatge. Podeu veure un petit vídeo de l’activitat, cliqueu a la imatge.