Comunicació

SERVEI DE MISSATGERIA TOKAPP

Tenir vies de comunicació àgils i senzilles és molt important per a l’Escola. Després d’anar provant diferents sistemes de missatgeria, des del curs passat estem utilitzant l’aplicació Tokapp amb un gran èxit.

La implementació d’aquesta nova eina va ser feixuga als inicis; va requerir des de Secretaria i des de les tutories de molt seguiment per veure quines famílies ja tenien l’aplicació i detectar i ajudar a aquells que encara no la utilitzàven.

Aquest curs Tokapp és l’única via de comunicació amb les famílies, amb el correu electrònic com a alternativa per aquelles poques famílies que tenen dificultats amb l’aplicació.

L’aplicació Tokapp també es fa servir per realitzar els diferents pagaments de l’Escola (quota de material, sortides, etc.).

PÀGINA WEB

Aquest és l’espai de difusió de les diferents informacions de l’Escola, i ens serveix també com a taulell d’anuncis dels diferents esdeveniments i projectes del Centre.

Des d’aquest curs l’Escola compta amb un canal d’Instagram. Aquesta plataforma ens serveix per donar a conèixer les activitats que fem tant dins com fora de l’aula. Tot i així, només mostrem treballs de l’alumnat i vigilem per tal que no hi apareguin cares dels/les alumnes.

El nostre usuari és: @emili_valles_igualada

GOOGLE FOTOS

L’únic espai on hi compartim imatges de l’alumnat és dins de l’àlbum de Google Fotos que comparteix cada classe. Aquest enllaç només el coneixen els integrants del grups. Evitem compartir àlbums de fotografies a la nostra pàgina web o a xarxes socials.

enrere