TARDES A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Us volem convidar a la biblioteca de l’escola, recentment reformada, i que pugueu gaudir del nou espai i de dos contacontes amb els vostres fills i filles. Dijous 23 de maig podrem veure un espectacle de titelles representant el conte dels Tres Porquets i dijous 30 de maig el Ruskus Patruskus ens farà divertir del conte” L’amor pels llibres i la lectura”.

Tots dos dijous, l’horari serà de 16:45 a 17:30.

Per tal de controlar l’aforament cal que ompliu el següent qüestionari per confirmar l’assistència:

Us assegurem que passareu una molt bona estona en família i amics, per això us animem que vingueu. Per tal que tot vagi bé i tenir una tarda agradable cal tenir en compte que:

Gràcies per responsabilitzar-vos dels vostres infants. En tot moment han d’estar acompanyats d’un adult.
L’infant només pot venir acompanyat d’un adult. (per tema aforament).                                                                                    Gràcies per respectar l’espai.
Cal tenir cura dels llibres.
Cal respectar el clima i les persones.
No ens podem quedar al pati jugant.                                      Gràcies per no menjar dins de la biblioteca.

Us esperem,
Fins aviat,