HORT D’ESCOLA

PROJECTE DE L’HORT DE L’ESCOLA
L’escola disposa d’un ampli espai d’hort escolar amb el que es vol fomentar la cultura de la natura, la diversitat i el desenvolupament sostenible.

Gaudir d’un hort escolar permet experimentar i aprendre fent, fomenta l’autonomia de l’alumnat i potencia el treball col·laboratiu i cooperatiu. Tot això fa que l’aprenentatge sigui significatiu.

OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE
Al centre estem especialment conscienciats en l’agenda que inclou els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i que constitueixen una crida universal per a l’acció per posar fi a la pobresa, protegir el planeta i millorar les vides i les perspectives de les persones en tot el món. Al 2015, tots els Estats Membres de les Nacions Unides van aprovar 17 objectius com a part de l’Agenda 2030 pel Desenvolupament Sostenible en la qual s’estableix un pla per assolir els objectius en els propers 15 anys.