PROJECTES

El treball per projectes es caracteritzen per:

• Sorgir de l’interès dels alumnes, manifestat a partir la conversa de la rotllana o altres, tanmateix pot ser proposat pel mestre/a.
  • Les diferents àrees d’aprenentatge han de ser tractades de manera global (currículum integrat), sempre tenint present: la contextualització i la significació.
  • Potenciar el treball en grup i cooperatiu.
    Relacionar els diferents projectes mitjançant mapes conceptuals.
  • Situar-los en l’espai i en el temps.

En l’estona de treball per projectes, l’aula estarà dividida per diferents espais entenent-los com a una manera d’organitzar l’aula amb diferents propostes de la mateixa temàtica del projecte o amb diversitat de propostes.

ALUMNAT EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA
Els infants de tota l’escola fan un projecte d’aula cada trimestre a partir d’una provocació i donant resposta als interessos que els motiva a fer una investigació per arribar a elaborar un producte final.