Visita a la Universitat de Barcelona

Aquesta setmana l’escola ha estat convidada a la Universitat de Barcelona al Grau d’educació social, per explicar la nostra transformació en Comunitat d’Aprenentatge. Ha estat una experiència inoblidable pels alumnes, les famílies i els mestres que hem estat.

Ens han escoltat, ens han preguntat, hem après, hem visitat la biblioteca. Al nostre avió ple de somnis no havíem pensat en aquest, arribar a la Universitat per explicar com funciona una Comunitat d’Aprenentatge de primària. És un referent i una meta que els nostres alumnes arribin al més alt possible dins de l’avió del Casablanca.

Ha estat un matí de molt aprenentatge així com de gran coneixement

Presentació que es va fer servir a la Universitat com guia de la xerrada: UB 9-3-22 (4)