Tertúlies Dialògiques Literàries

L’escola Casablanca realitza des del curs escolar 2018-2019 tertúlies dialògiques de clàssics universals a les classes d’infantil i primària. Aquesta actuació educativa d’èxit contribueix a millorar l’aprenentatge i facilita treballar a fons el tema dels valors i de la reflexió sobre els conflictes. També ajuda a augmentar el vocabulari de l’alumnat i la seva velocitat i comprensió lectora i els alumnes aprenen a respectar el torn de paraula i la diversitat cultural.  Tant els alumnes com els mestres valorem molt positivament  les tertúlies i ens resulta molt gratificant veure els alumnes llegint, reflexionant, interpretant, etc. a escriptors de l’alçada de Juan Ramon Jiménez entre d’altres.

Llibres que llegim:

• El flautista d’Hamelin
  • La Llebre i la tortuga

• El llibre de la Jungla
  • El meravellós màgic d’Oz

Primer

• El soldadet de plom
  • El corb i la guineu

Segon

• La volta al món en 80 dies
  • El Geperut de Notrê-Dame

Tercer