Els somnis

Quines són les fases del procés dels somnis?

1. La Comunitat d’ Aprenentatge analitzant les seves necessitats consensua i estableix les prioritats a curt, mitjà i llarg termini.
  2. Somiar: Es realitza per sectors, alumnat, claustre, famílies, personal no docent i persones col·laboradores. Quina és l’escola que volem? Quin és l’aprenentatge que volem per a tothom?
  3. Es donen a conèixer els somnis de tots els sectors de la comunitat. La planificació que inclou la constitució de les comissions de treball (comissions mixtes formades per famílies, mestres…) per portar a terme el pla d’acció establert per a cada prioritat.

A inici del curs vam començar a parlar del procés dels somnis. Hem fet un petit resum de totes les passes que com a Comunitat d’aprenentatge hem fet fins ara.

Ens queden tasques pendents: Classificar-los, prioritzar-los i crear les comissions que  s’encarreguin d’intentar assolir-los.

Però gaudiu de vídeo i de la feina feta fins ara!