Exposem els grups interactius d’anglès a la Jornada de Comunitats d’Aprenentatge per a professorat novell

El passat 19 de novembre vam poder gaudir de la Jornada per a professorat novell en centres Comunitat d’Aprenentatge a l’auditori de la Casa del Mar de Barcelona.

Vam viure un intercanvi d’experiències d’actuacions educatives d’èxit a càrrec de cinc centres Comunitat d’Aprenentatge, on un d’aquests centres vam ser l’escola Casablanca.

Us deixem un vídeo de la ponència de la nostra escola on ens expliquen com es desenvolupen i com aprenen l’alumnat als grups interactius d’anglès d’una manera dinàmica, motivadora i amb evidències d’èxit.

Last November 19th we enjoyed the Day for new Learning Community teachers in the auditorium Casa del Mar in Barcelona.

We experienced an exchange of experiences of Successful Educational Actions run by five Learning Community centers, including our school.

We share with you a video of our school’s presentation in which we explain how we develop and how students learn English in interactive groups through a dynamic and motivating way with evidence of success.