L’escola Casablanca participa en la Jornada de Comunitats d’aprenentatge pel professorat novell.

L’escola ha participat a la jornada adreçada al professorat novell en Comunitats d’Aprenentatge que, com cada any, el Departament d’Educació organitza conjuntament amb l’Associació del professorat Odissea.

La primera part ha estat una conferència inicial sobre aprenentatge dialògic a càrrec d’Esther Roca, professora de la Universitat de València. La podeu veure i escoltar al següent enllaç.

www.youtube.com/watch?v=43Vlq7efY2g&feature=youtu.be

La segona ha estat les experiències de centres sobre les actuacions educatives d’èxit en temps de Covid-19:

• Hem sentit les experiències del CEIP Escolaica de València
  • CEE Virgen de la Esperanza de Cheste
  • IES Juan Bosco de València
  • El Pla comunitari de la Verneda.

Alguns titulars de la jornada

• Actuacions Educatives d’Èxit, arreu més de 7000 infants i adolescents en 13 països
  • Diferents estudis ens mostren que la inclusió de totes les veus millora l’aprenentatge .
  • Una evudència clara és que el diàleg no només repercuteix en els nens i nenes , també en la comunitat.
  • El diàleg igualitari, millora l’aprenentatge de tot l’alumnat en interaccions d’ajuda i solidaritat.