Jornada professorat novell en Comunitats d’aprenentatge

Ahir es va celebrar la Jornada de formació adreçada al professorat novell en Comunitats d’Aprenentatge. Vam tenir l’oportunitat d’escoltar la conferència “Evidències científiques per a la millora educativa: Comunitats d’Aprenentatge” a càrrec del Dr. Ramon Flecha, catedràtic de sociologia de la UB.

A la secció de compartir experiències vam participar amb dues escoles més. L’escola El Turó (Montcada i Reixac) i l’Institut Serra de Miramar (Valls). Com escola vam exposar el nostre procés de transformació en comunitat d’aprenentatge, van participar Laia Comes com a representant de les famílies, Sandra Balsera,Teresa Mena i Alicia Moreno com a docents.

Vam poder gaudir també de la presència de Raquel Garcia, va ser la nostra mentora en el procès de transformació i avui en dia és directora general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa.

La sessió va ser registrada en video, quan ho tinguem a l’abast us el farem arribar. De moment, us deixem aquí la presentació que vam fer servir i unes fotos de la nostra intervenció.

Presentació Comunitat d’aprenentatge