Erasmus Plus: Sicília, Abril 2019

UN PROJECTE EN MOVIMENT

Ha estat el torn d’Itàlia. A l’octubre passat, les diferents delegacions participants (Grècia, Bulgària, Xipre, Espanya, Letònia i Itàlia) ens reunírem a Sofia, Bulgària. La setmana passada la trobada d’intercanvi pedagògic i cultural va tenir lloc al municipi sicilià de Carlentini, l’entrada del qual i els docents visitants podeu veure en la fotografia, i entre ells, els dos mestres de la escola Casablanca desplaçats per l’ocasió.

Una intensa setmana de reflexió entorn de les eines digitals aplicades a l’ensenyament de l’educació primària, tot acompanyada de debat sobre els resultats que se n’esperen. A destacar la impecable organització del centre amfitrió, l’escola Carlo V, i de la predisposició de tot el seu claustre a fer de la visita quelcom útil (i inoblidable!). El mateix voldrem dir dels representants dels països convidats. Al juny serà el torn de Xipre. I a l’octubre, nosaltres, el Casablanca. La nostra escola rebrà les delegacions totes: estem ansiosos per mostrar-los que s’hi està cuinant, a les nostres classes!

Ep! Comptem amb la col.laboració de les famílies, per descomptat!