Projecte Erasmus videos

Durant el període de confinament el projecte Erasmus no s’ha aturat. Els mestres dels diferents països socis hem continuat compartint experiències i materials.

L’última activitat que hem elaborat és diu: Explore Europe. Cada grup-classe de l’escola havia de buscar informació sobre diferents temàtiques a cada país soci. Què passa quan cau una dent a un infant a Letònia? Com celebren la nit de cap d’any a Xipre? Quins són els noms per infants més usuals a Itàlia? Quina és la muntanya més llarga de Bulgària? Quin és l’esport més practicat a Grècia?

Els alumnes de tots els nivells ens van enviar vídeos explicant el que havien esbrinat de cada país. Aquí teniu un breu resum.

Si voleu veure tots els videos dels alumnes de Educació Infantil (P3,P4 i P5) i Cicle Inicial (1r i 2n) els podeu veure tot seguit.

El següent vídeo és una recopilació de totes les aportacions dels alumnes del Cicle mig (3r i 4t).

I per últim però no menys important totes les produccions dels alumnes de Cicle Superior (5è i 6è)

Esperem que us agradin.

We hope you enjoy it!