PAGAMENTS MATERIAL I LLIBRES CURS 20-21

Donada la situació de pandèmia i de confinament viscuda durant el curs 19-20 i tal i com es va acordar al Consell Escolar us informem:

• L’import que s’havia de retornar del curs 19-20 ha estat descomptat del pagament del curs 20-21.
  • S’ha acordat en claustre i amb el Consell Escolar la compra de quaderns amb l’objectiu de facilitar les tasques si hi ha un altre confinament.
  • Els quaderns els comprarà l’escola per tant els preus de material i llibres queden repartits de la següent forma.
Educació infantil Cicle Inicial  Cicle mig Cicle superior
Material  65€ 65€ 55€ 55€
Reutilització 0€ 0€ 25€ 25€
Quaderns 0€ 5€ 10€ 10€
Total  65€ 75€ 85€ 85€

Durant l’última setmana de l’agost rebreu un Dinantia personalitzat de cada família amb els descomptes aplicats i com heu de procedir per fer els pagaments. Quan els rebeu si teniu qualsevol dubte podeu enviar un mail a l’escola a8025587@xtec.cat.

REUNIONS INICI DE CURS

Les reunions d’inici de curs hauran de ser telemàtiques degudes les orientacions del PROCICAT i la prohibició de reunions de nombre elevat de persones. Les reunions seran telemàtiques el dia 9 de setembre de 2020, aqui teniu els horaris. En breu rebreu els links per a poder connectar-vos.

Nivell Hora
P3 12h