Sant Jordi 2021

Aquest any ha estat un Sant Jordi diferent , però molt més semblant a l’antiga normalitat que el curs passat. A l’escola es respirava un ambient festiu amb manualitats, cançons, lectures, dracs, princeses i molts, molts llibres!

Us deixem aquí uns vídeos amb el resum de les activitats del dia de Sant Jordi i uns altres amb el recull de les produccions dels grups de primària que han estat seleccionades per las Jocs Florals.

Podeu veure també l’exposició de les manualitats de Sant Jordi que ens vau portar, cada any us supereu més famílies! Sou increïbles!

I recordeu que l’AFA ha regalat a totes les famílies sòcies el llibre: El Club dels Valents. Qui no l’hagi pogut recollir que s’hi posi en contacte a través del mail o per telèfon. Moltes gràcies AFA per escollir aquest títol! Entre tots avancem en la resolució dialògica de conflictes i farem de la nostra societat un espai lliure de violència.

Esperem que us agradi i que hàgiu gaudit del dia de Sant Jordi igual que ho vam fer al centre