II Rutes Verdes

A finals del trimestre passat van tenir lloc les “II Rutes Verdes” de l’Escola Casablanca. Els alumnes i els mestres teníem moltíssimes ganes de sortir a l’aire lliure i gaudir de l’entorn verd que ens ofereix Sant Boi.

Enguany vam organitzar les sortides tenint en compte les mesures COVID indicades pel PROCICAT:

1. Les sortides es faran mantenint els grups bombolla de manera que cada dia van d’excursió 5 o 6 grups bombolla diferents a diferents grups per a que no coincideixin al mateix espai.
  2. Les persones acompanyants són mestres que entren en el grup bombolla a fer alguna àrea o activitat.
  3. En alguns casos ens acompanyen també els monitors de menjador.

Desafortunadament les famílies no ens vau poder acompanyar però desitgem que el curs vinent sigui diferent i puguem gaudir-les plegats com el curs passat.

Les rutes que vam fer són les següents:

P3 Torrelavila
P4 Parc de la Muntanyeta
P5 Mirador de Sant Ramon
1r Parc Fluvial
2n Riu Llobregat
3r Basses de Can Dimoni
4t Sant Ramon
Barraques de Pedra Seca
Colònia Güell

Voleu saber quants km vam fer entre tots? Quants km aportem per aconseguir fer la volta al món? Mireu el vídeo i ho descobrireu!