Preguntes freqüents sobre la Covid-19 en l’entorn escolar

Durant els dies que portem el curs s’han confinat cinc grups estables. Durant tot el procés de confinament ens han sorgit molts dubtes tant a alumnes, com a mestres i famílies. Des de Salut i algunes famílies del centre que treballen al departament de Sanitat ens han fet arribar aquest vídeo amb les preguntes més freqüents:

1. Quan s’ha de fer el confinament?
  2. Què passa amb la resta de persones que conviuen amb un alumne confinat no positiu?
  3. Tot el grup estable s’ha de fer la PCR?
  4. Quan podem tornar a escola?
  5. Quina és la simptomatologia de la COVID-19?

Aquestes respostes i moltes més les podeu escoltar al següent vídeo, són cinc minuts molt aclaridors.