Ja som Comunitat d’Aprenentatge!

Ahir, 21 de juny de 2019, vam viure un moment històric per a l’escola Casablanca: Vam celebrar la decisió d’alumnes, famílies i mestres de transformar-nos en Comunitat d’aprenentatge.

Després de la formació i les sessions de difusió a les famílies el claustre va votar en la seva totalitat el pas a la transformació. El consell escolar va decidir preguntar a la resta de la comunitat tras un acord del 100%. Al recompte de votacions es van compatibilitzar 584 vots: 559 vots a favor i 25 en contra. Això significa un 95’7% d’acceptació.

Van voler compartir aquest moment tan especial molts companys i companyes que en algun moment han treballat al Casablanca. Persones del centre de recursos Xavier Montagut i Pilar Pena, d’algunes entitats de barri com l’Adela Hidalgo del centre Eixida. Vam estar acompanyats per representants de l’ajuntament de Sant Boi: Alba Martínez Velez i José Manuel González Labrador. Els tècnics que ens han acompanyat en aquesta aventura: Albert Graus, Francisco Javier Nicolas, Igansi Delgado i Elena Sánchez. El nostre formador en Comunitats d’aprenentatge, Bernat Oró. La directora de l’escola Joaquim Ruyra d’Hospitalet, Raquel Garcia, que ha estat la nostra inspiració.

Però sobretot volem agraïr a les famílies l’acceptació d’aquest nou camí, la vostra implicació amb l’escola, totes i cada una de les vegades que heu vingut a les sessions de difusió de comunitats, a les trobades de formació o als grups interactius. Moltes gràcies per confiar en nosaltres i creure en aquests nou projecte. El proper curs començarem a parlar dels somnis, de la norma i volem iniciar una nova metodologia per a la resolució de conflictes. Comptem amb la gran Comunitat de l’escola Casablanca.

Plegats farem que l’escola ens faci volar!