Erasmus Plus – Formació Professorat

La nostra companya Leticia Arcau, Educació Infantil,  acaba de tornar de Florència. Ha format part de l’equip de nou mestres  (mireu foto) que ha rebut la formació “Lifecoaching for teachers: happy teachers for better students“, o com disfrutar de l’ensenyament i l’aprenentage.  Amb aquesta cinquena mobilitat, la Comunitat d’Aprenentage Casablanca conclou el seu primer projecte internacional Erasmus Plus KA1 per la formació de mestres en pedagogies innovatives, en un programa de creixement que tot just ara fa dos anys que encetàvem i que, fora d’acabar aquí, continua en un altre projecte en marxa actualment, i en uns altres que ja comencem a gestionar i que, ara sí, contemplen l’intercanvi d’alumnes per terres europees: no ens volem perdre els molts beneficis escolars, socials, culturals i humans que es desprenen de la internacionaltzació de la tasca educativa. L’experiència -assegura na Leticia- ha estat altament profitosa profesional i humanament, i allò treballat, experimentat i compartit al centre formador italià tindrà una repercussió inmediata entre nosaltres tot seguit a partir del setembre.

I, al mes següent, i com ja venim anunciant, el Casablanca serà el país amfitrió de rebuda dels mestres de Grècia, Lituània, Xipre, Bulgària i Itàlia amb qui compartit projecte europeu: els volem mostrar tot allò de bo que fem aquí. Voldrem que sigui un èxit. I, naturalment comptem amb la col.laboració de tots vosaltres, mestres, alumnes i famílies.

A la fotografia, les mestres participants recollint el certificat de la formació.