Ens iniciem amb el Classroom.

Com ja sabeu fa unes setmanes us vam demanar permís per generar un compte de correu electrònic per als vostres fills/es. És un compte de correu d’ús exclusiu per a l’escola, treballarem online de manera sistemàtica per si arriba un confinament que ho tinguem per la mà.

El primer nivell en tenir accés va ser 6è. Van comprovar les contrasenyes a l’escola i van comprovar com funciona, saben que és d´ús exclusiu per al feines del centre i les normes a seguir quan l’utilitzen. Cada setmana donem accés a un nivell diferent per tal de poder anar solucionant els possibles problemes.

Tot seguit us deixem el que ens diuen els tutors de 6è un cop estrenada aquesta nova eina durant el confinament de la setmana passada.

“Els alumnes de 6è C portem uns dies confinats a casa i hem començat a utilitzar el Google Classroom. És una eina de treball molt útil que ens permet fer videotrucades i veure tots els deures que tenim de cada assignatura, ja que els tutors els afegeixen i nosaltres rebem un avís per correu electrònic cada vegada que tenim una nova tasca.

Es poden penjar diferents tipus de tasques com per exemple fitxes en pdf, vídeos de youtube, fitxes interactives, plantilles per fer documents escrits, formularis, exàmens i moltes coses més tot al mateix espai sense haver de descarregar o imprimir res.

Tot i que no estiguem confinats, quan tornem a l’escola ens agradaria continuar fent-lo servir i incloure’l en el nostre dia a dia.”