Taller d’Escacs per a les famílies!

Aquest taller està pensat per aquelles mares i pares que no saben jugar a escacs. L’objectiu és que coneguin els escacs com a eina educativa alhora que aprenen els moviments bàsics i les normes del joc per tal que els nens i nenes de l’escola segueixin gaudint dels escacs també a casa. El taller consisteix en 4 sessions que es realitzaran els dilluns 9, 16, 23 i 30 de maig, de 15 a 16.30h. Caldrà inscripció prèvia per a poder fer previsió d’assistència omplint el formulari que trobareu al web de l’escola o escanejant el codi QR del cartell.

Aquesta activitat forma part de les actuacions recollides en el Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE), de l’escola amb la col·laboració del Club d’Escacs de les Franqueses.

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ