Teatre Cicle 4: El Gran viatge del reciclatge

El divendres 4 d’abril, l’alumnat del cicle IV ha representat l’obra de teatre “el Gran Viatge del Reciclatge” per a tots els infants de primària de l’escola, al matí; i per les famílies, a la tarda.

Aquesta funció s’ha emmarcat en el projecte FAIG que han estat duent a terme durant el primer i segon trimestre.

Amb la representació tanquen un trimestre intens d’assajos en els quals han desenvolupat competències, lingüístiques (com l’expressió oral, la comprensió lectora, la competència literària…) i competències d’arts escèniques.

A més a més, han desenvolupat el vector emocional potenciant el treball en equip, afavorint la cohesió grupal.

Per últim, volem agrair a la Companyia Frec a Frec pel seu acompanyament, al Patronat de Cultura, Educació, Infància i Joventut de l’ajuntament per potenciar el teatre en l’àmbit educatiu i a tot l’equip de mestres del cicle per la feina que han fet.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut