BONES VACANCES!

Participem al projecte POEFA!

Enguany la nostra escola ha estat acceptada a participar en el “Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació” (POEFA), que està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu… Llegeix més»

Primers casos positius COVID-19

Després de la primera setmana d’escola del curs 20-21 hem informat a les famílies del primers casos positius per la COVID-19 a l’escola Bellavista-Joan Camps i Giró. Avui, dilluns 21 de setembre, estem esperant noves instruccions del servei epidemiològic per si cal fer alguna nova… Llegeix més»

Centre LAB de Transformació Educativa

Ens plau anunciar-vos que el curs 2020-2021 la nostra escola ha estat seleccionada per ser un centre facilitat en el Laboratori de Transformació Educativa.
El LAB de Transformació Educativa s’emmarca dins l’àmbit de les polítiques educatives per enfortir el model d’escola catalana, amb el propòsit transformador… Llegeix més»

Vallèsbot VIRTUAL

Finalment, l’edició del Vallèsbot programada per aquest any es celebrarà de manera virtual.
A partir del proper dimecres dia 27 de maig i fins el proper diumenge 31 de maig, es penjaran diferents reptes vinculats a la robòtica per tal de que tothom que vulgui els… Llegeix més»

Tinta invisible!

Juguem a casa!
Escriu el teu missatge secret i grava’t fent aquest experiment. També pots fer una foto del resultat final. Envia als mestres de l’escola el teu missatge secret. En el vídeo veuràs el nostre!
Experiment de la mà d’en Marc Segalés per crear tinta invisible.… Llegeix més»

Estratègies de càlcul!

En aquest espai us anirem compartint algunes de les estratègies de càlcul que treballem a l’escola per tal de que pugueu seguir practicant a casa durant aquests dies de confinament!… Llegeix més»

Educació Física a casa!

Els i les mestres d’Educació Física us proposem un seguit de reptes, coreografies, jocs i activitats a fer durant aquests dies de confinament. Tot i que és molt important fer cada dia activitat física us animem a fer-ho com a mínim tres dies a la setmana. … Llegeix més»

Matí esportiu amb 2n

Les nenes i nens de segon de primària han passat el matí al Complex Esportiu Municipal de Les Franqueses per fer una introducció a diferents esports com l’handbol, el bàsquet i el tennis. S’ho han passat genial!

Repte de la setmana

Al racó d’escacs, seguim amb el repte de la setmana! Ja anem pel 6è repte i els nens i nenes estan més emocionats que mai amb l’enigma que hem plantejat aquests dies.