Fundació JOV

L’escola és un dels espais de socialització més importants dels nostres infants, es per això que
la nostra comunitat educativa creu en potenciar l’acompanyament per tal de guiar-los en
aquesta etapa d’interacció social.
Com tots i totes sabem aquest curs és especial i diferent, per aquest motiu hem… Llegeix més»

El racó de l’escaqueig!

Iniciem el Racó de l’Escaqueig a migdia!
Com ja sabeu l’escola participa en el Programa POEFA, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional, i cofinançat pel Fons Social Europeu. Una de les actuacions incloses en aquest programa és proporcionar un espai abans de dinar on l’alumnat… Llegeix més»

BON NADAL!

En aquesta presentació us mostrem les nadales elaborades pels diferents infants del centre des de P3 fins a 6è de primària.
BONES VACANCES!

Participem al projecte POEFA!

Enguany la nostra escola ha estat acceptada a participar en el “Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació” (POEFA), que està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu… Llegeix més»

Centre LAB de Transformació Educativa

Ens plau anunciar-vos que el curs 2020-2021 la nostra escola ha estat seleccionada per ser un centre facilitat en el Laboratori de Transformació Educativa.
El LAB de Transformació Educativa s’emmarca dins l’àmbit de les polítiques educatives per enfortir el model d’escola catalana, amb el propòsit transformador… Llegeix més»

Vallèsbot VIRTUAL

Finalment, l’edició del Vallèsbot programada per aquest any es celebrarà de manera virtual.
A partir del proper dimecres dia 27 de maig i fins el proper diumenge 31 de maig, es penjaran diferents reptes vinculats a la robòtica per tal de que tothom que vulgui els… Llegeix més»