Aquest any tots els centres educatius d’educació infantil i primària de Les Franqueses del Vallès, realitzarem les portes obertes de manera virtual per poder mantenir les mesures de seguretat i higiene establertes per l’estat de pandèmia.

L’escola Bellavista-Joan Camps i Giró, oferirà el dimecres dia 10 de març a les 18h de la tarda una xerrada virtual, per presentar-vos el projecte educatiu de l’escola a través del GOOGLE MEET.  (No cal inscripció prèvia)

En aquests moments ja han estat publicades les dates per a la presentació de sol·licituds de cara a les preinscripcions del curs 2021-22. El termini fixat per al segon cicle d’educació infantil i per educació primària és del 15 al 24 de març de 2021.

Podeu trobar tota la informació oficial a: preinscripcio.gencat.cat

El racó de l’escaqueig!

Iniciem el Racó de l’Escaqueig a migdia!
Com ja sabeu l’escola participa en el Programa POEFA, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional, i cofinançat pel Fons Social Europeu. Una de les actuacions incloses en aquest programa és proporcionar un espai abans de dinar on l’alumnat… Llegeix més»

BON NADAL!

En aquesta presentació us mostrem les nadales elaborades pels diferents infants del centre des de P3 fins a 6è de primària.
BONES VACANCES!

Participem al projecte POEFA!

Enguany la nostra escola ha estat acceptada a participar en el “Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació” (POEFA), que està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu… Llegeix més»

Centre LAB de Transformació Educativa

Ens plau anunciar-vos que el curs 2020-2021 la nostra escola ha estat seleccionada per ser un centre facilitat en el Laboratori de Transformació Educativa.
El LAB de Transformació Educativa s’emmarca dins l’àmbit de les polítiques educatives per enfortir el model d’escola catalana, amb el propòsit transformador… Llegeix més»

Vallèsbot VIRTUAL

Finalment, l’edició del Vallèsbot programada per aquest any es celebrarà de manera virtual.
A partir del proper dimecres dia 27 de maig i fins el proper diumenge 31 de maig, es penjaran diferents reptes vinculats a la robòtica per tal de que tothom que vulgui els… Llegeix més»

Tinta invisible!

Juguem a casa!
Escriu el teu missatge secret i grava’t fent aquest experiment. També pots fer una foto del resultat final. Envia als mestres de l’escola el teu missatge secret. En el vídeo veuràs el nostre!
Experiment de la mà d’en Marc Segalés per crear tinta invisible.… Llegeix més»

Estratègies de càlcul!

En aquest espai us anirem compartint algunes de les estratègies de càlcul que treballem a l’escola per tal de que pugueu seguir practicant a casa durant aquests dies de confinament!… Llegeix més»

Educació Física a casa!