Jornades esportives

Durant aquestes setmanes, els alumnes de 2n i 4t de primària han participat en unes jornades esportives al Complex Esportiu Municipal de Les Franqueses. Els nens i nenes de l’escola han estat jugant a bàsquet, handbol, tennis i bàdminton amb monitors experts en cadascun dels… Llegeix més»

II Torneig d’Escacs a l’Escola.

Durant el mes de maig farem el II Torneig d’Escacs entre els alumnes, des de 1r fins a 6è de primària. En aquesta edició tornarem a comptar amb el suport d’en David Guix, president del Club d’Escacs de les Franqueses, que ens acompanyarà en algunes de les rondes.… Llegeix més»

Teatre de 6è novament un èxit!

El passat dijous dia 28 de març els alumnes de 6è van estrenar l’obra de teatre “Un mal dia el té qualsevol” de l’autora Adelaida Frías.
L’estrena, dins el projecte TEATRE de l’escola, ja és la novena edició i ha estat una representació espectacular. Els alumnes han… Llegeix més»

VINE A VISITAR L’ESCOLA!

Si no has pogut venir a les portes obertes, si t’han quedat preguntes per fer, si voldries tornar a venir per passejar de nou per l’escola…no dubtis en trucar-nos, escriure’ns un mail o venir. T’ESPEREM!
tel. 930138087    mail: a8059780@xtec.cat

Calendari de Preinscripció del Curs 2019-2020:
Educació Infantil… Llegeix més»

Xerrada informativa de Mates!

El proper dimecres dia 13 de març farem una xerrada informativa per mares i pares relativa a com treballem les matemàtiques a l’escola.
Esteu tots i totes convidades per tal de fer una sessió pràctica dinamitzada pels propis mestres de l’escola, a fi de familiaritzar-se amb… Llegeix més»

English Day!

On Friday 22nd of March, we celebrate the English Day. Students from all the school will participate in different english games. We are so excited!
El divendres 22 de Març, celebrem l’English Day. Els alumnes de tota l’escola participaran en diferents jocs en anglès. Estem molt… Llegeix més»

1r Torneig d’Escacs per Mestres

Aquests mesos de gener i febrer, tots i totes les mestres de l’escola estem participant en el 1r Torneig d’Escacs de l’escola Bellavista Joan-Camps i Giró.
Primer disputarem unes partides classificatòries en dues lligues i després començarem amb les eliminatòries. No val a badar! Llegeix més»

Els alumnes de 2n canten a VOTV!

Els nens i nenes de 2n de la nostra escola han estat convidats a participar en el programa “Cantem al Nadal” de VOTV.
El dimarts 27 de novembre van anar a cantar nadales al Centre Audiovisual de la Roca Umbert, fàbrica de les Arts, on es… Llegeix més»

Nadal a l’escola

Els alumnes de l’escola vam celebrar el Nadal fent un concert per als pares i mares. Tots vam cantar diferents cançons en català i anglès (només 2n, 4t i 6è). Vam vendre galetes nadalenques i vam fer un sorteig de dues paneres de nadal per… Llegeix més»

Santa Cecília

El dia 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília, vam anar a l’auditori de les Franqueses i vam gaudir dels nostres alumnes músics.

La Castanyada

El proper 31 d’octubre celebrarem la festa de la Castanyada.
Al matí farem les danses a la pista de l’escola. Tothom ha de ser el seu lloc a les 10h. Les famílies entraran a les 10:10h i començarem a les 10:15h.
Després prepararem les paradetes per celebrar… Llegeix més»

1r Torneig d’Escacs per Alumnes

Final 1r Torneig d’escacs a l’escola
Després de moltes emocions i nervis hem arribat al final del nostre 1r torneig d’escacs a l’escola! Ha estat una experiència sorprenent.
Hem d’agraïr als nostres alumnes la gran participació (170 alumnes) i implicació en el torneig. També als mestres tutors/es… Llegeix més»

Cantània 2018

El passat 2 de juny els alumnes de 5è van participar a la CANTÀNIA 2018.
Aquest any amb la cantata Partícules assistim a l’origen i evolució de l’univers. Ara fa uns 13.800 milions d’anys hi va haver una gran explosió: un magma ben espès que de… Llegeix més»

Entrega premis Pilarín Bayés

Lliurament de premis!

Ahir dijous 7 de juny al matí, a l’auditori de Cornellà, es va fer l’acte de lliurament dels Premis PilarÍn, amb totes les escoles guanyadores d’enguany. L’acte, ple de sorpreses, per als nens i nenes, pretenia ser una festa de celebració, a més d’un… Llegeix més»

XII CANTATA LES FRANQUESES

Més de 230 alumnes de totes les escoles de les Franqueses (Escola Bellavista-Joan Camps; Camins; Colors; Guerau de Liost; i Joan Sanpera i Torras) van participar divendres passat 25 de maig a la XII Cantata Municipal, organitzada per l’Escola Municipal de Música Claudi Arimany del… Llegeix més»

FESTA FINAL DE CURS

En breu ja tenim aquí la FESTA DE FINAL DE CURS.
La celebrarem tots junts el 15 de juny.
L’Ampa ofereix per 5€ fideuà i gelat, el dia de la festa.
Podeu comprar els tiquets:
. Dies 25 i 28  de maig, 1 i 4 de juny: de 15h… Llegeix més»

I TORNEIG D’ESCACS

Aquest any per primera vegada celebrem el I TORNEIG D’ESCACS, la setmana del 4 al 8 de juny. I haurà diferents categories, es farà dins l’horari d’escola, a la biblioteca. Hi haurà premis pel primer guanyador/a de cada categoria.
Les inscripcions: del 14 al 17 de… Llegeix més»

CONTES POPULARS 5è

Durant la setmana de Sant Jordi els alumnes de 5è ens han representat diferents contes populars.
Els alumnes de 5è B ho van fer el dimarts 24 d’abril amb els contes següents: EL PATUFET/ RINXOLS D’OR/ HANSEL I GRETEL / LA LLEGENDA DE SANT JORDI.

I… Llegeix més»

PREMI PILARÍN BAYÉS 2018

Els nostres alumnes de 2n A han guanyat el Premi Pilarín Bayés de 2018. Aquests petits escriptors van escriure tots junts un conte fantàstic que els ha fet guanyar de nou el premi. Aquest conte és:
Quins fums!, amb el pseudònim Els cocos, de l’Escola Bellavista Joan… Llegeix més»