LA FIRA D’EMPRESES I TANCAMENT DEL PROJECTE FER

El passat divendres, 8 de juny, l’Aula de Cicle Superior vam assistir a la Fira d’Empreses FER, a Balaguer, on vam exposar els nostres projectes d’empresa davant d’un jurat. També vam tenir l’ocasió d’intercanviar experiències amb nens i nenes d’altres escoles que també han hi participat.

També ens van entrevistar per fer un vídeo resum de la jornada…

El jurat ens va concedir quatre mencions!!!

A l’Escola Arrels, per haver promogut la COL.LABORACIÓ ENTRE EMPRESES.

A VERDURILAND, per haver creat l’empresa més sostenible, ja que han aconseguit “tancar el cercle productiu” (cultivar el seu producte -sector primari- processar-lo i empaquetar-lo -sector secundari- i comercialitzar-lo – sector terciari-)

A ECOHOUSE, per ser l’empresa més ecològica.

I al RESTAUTANT RAIL, a la territorialitat, en ser l’empresa que més posa en valor l’entorn i la vida rural.

No podem tancar el projecte sense fer una reflexió sobre què hem fet bé i què podem millorar. En general estem molt satisfets de la feina realitzada. Coincidim que hem après molt i que ara estem més preparats per plantejar-nos reptes i tenir l’empenta suficient per dur-los a terme.

Tanquem aquesta aventura agraint a l’organització de l’AVENTURA DE FER haver-nos proporcionat els materials per realitzar el projecte i haver organitzat la FIRA D’EMPRESES. També a les nostres famílies, que ens han acompanyat i seguit en tots els passos que hem anat fent. I finalment, a l’AMPA, per haver cregut en nosaltres i haver-nos regalat les samarretes amb els logotips de les empreses ( que, per cert, van ser la sensació de la FIRA 😉)

D’aquí a dos cursos, hi tornarem!!!