ESPAI POÈTIC

Com sabeu, aquest curs, dins el Pla Lector de la ZER, treballem la poesia. A les classes hem anat tractant el tema des de diferents punts de vista. La sortida que vam realitzar a Barcelona i les activitats que vam treballar al voltant de la poesia visual d’en Joan Brossa ens van inspirar a provar aquest tipus de proposta.

Així doncs, vam decidir crear un espai a l’escola per poder exposar els nostres treballs. El nostre espai poètic està al nou rebedor de l’escola, just a l’entrada, en un lloc de pas per tal que tots i totes puguem gaudir al llarg del curs dels treballs poètics que han anat fent els nostres companys i companyes.

Hem inaugurat l’exposició amb els treballs de cal·ligrames que han fet els nens i nenes de Cicle Inicial. Mireu quina feinada!!!

Què bonics!!!

A l’aula de Cicle Superior hem treballat amb una proposta una mica més abstracta. Aprofitant que hem fet a classe el tema “La globalització” i que alguns conceptes que hem descobert ens han generat emocions i sentiments intensos, hem cregut que era una bona ocasió per crear poesies visuals. Ja sabeu que tota obra abstracta, tot i que està creada d’acord amb les idees de l’artista, és de lliure interpretació. Tanmateix us convidem a trobar el missatge que han volgut transmetre els nostres poetes.

Esperem que les nostres propostes us hagin agradat. Aquest espai continuarà actiu la resta del curs. De ben segur que aviat us presentarem noves propostes poètiques!