UNA TARDE DE CONTE

El dijous a la tarda va venir la mare de la Yara d’I4. La Bea ens va explicar un conte que es titula “Visca les ungles pintades” que parla d’un nen que es diu joan i li encanta pintar-se de colors les ungles.

Alguns nens i nenes de l’escola se’n riuen d’ell i es posa molt trist.

Com que el Joan es sent trist i ja no es vol pintar les ungles perquè se’n riuen d’ell, finalment només se les pinta el cap de setmana.

Un dilluns és el seu aniversari i va trist a l’escola.

Tota la classe li va fer una sorpresa i es van pintar les ungles.

Li van regalar un pintaungles de color blau brillant que era el seu color preferit.

Desprès hem fet un diàleg i un joc de “M’agrada i no m’agrada” i hem classificat els gustos de cada un de nosaltres.

Com a conclusió, podem dir que els amics s’ajuden, es respecten, es cuiden. I que cada un de nosaltres som com som i ens pot agradar qualsevol cosa. No hi ha coses de nens ni coses de nenes.

A cada u ens agrada el què volem i hem de respectar els gustos dels altres per tenir una bona convivència.

Moltes gràcies Bea pel teu temps.

Ens ha agradat molt i hem après moltes coses.