OI QUE ENS HEM PERDUT, ALÍCIA?

Oi que ens hem perdut, Alícia?

L’Alícia, la narradora de la història, explica el que els va passar a ella i a la seva colla el dia que van decidir que ja eren prou grans per anar a l’escola tots sols. Es pensaven que no es perdrien, però el que va començar com un dia alegre d’emancipació es va convertir en un malson que no oblidarien mai.

Un conte urbà de Pep Puig, inspirat en el clàssic A través del mirall, de Lewis Carroll.

LES NOSTRES CRÍTIQUES LITERÀRIES:

Aquest llibre la escrit en Pep Puig, i les il·lustracions les a fet la Mercè López. L’editorial és l’Animallibres i la col·lecció és l’Arca.

Aquest llibre és tracta d’una nena que té que anar a buscar als seus amics. Quan ja té tots els amics recollits se’n van a l’escola. Se n’adonen de que els seguien els pares. Després de lliurar-se dels pares van marxar per un altre camí pensant que encara els seguien, però no! Sabran tornar cap a l’escola?

Aquest llibre m’ha agradat perquè tenia molt misteri.

CLARA IBAÑEZ ASTASIO

Aquest llibre és de l’autor Pep Puig i de l’editorial Animallibres i de la col.lecció l’Arca. És el primer dia que deixen anar sols a l’Alícia i als seus amics a l’escola, però descobreixen que els seus pares els estan seguint, així que es desvien del camí i els pares surten del amagatall. Fan un tracte: que ells aniran a l’escola sols si els pares prometen tornar-se’n cap a casa. Llavors, amb la desconfiança que tenen dels seus pares decideixen canviar la ruta habitual i es perden. Li pregunten a un avi com tornar a l’escola però els porta a l’escola de quan ell era petit  que esta abandonada i de sobte fan un viatge en el temps i hauran d’averiguar com tornar a la seva casa.

A mi, aquest llibre m’ha agradat perquè es entretingut, té molt de ritme i de misteri.

El recomano perquè és fàcil de llegir i curtet.

LAURA FERRER SOLER

El llibre se titula “Oi que ens hem perdut, Alicia?”. L’ ha escrit Pep Puig.

Tracta de l’Alicia i els seus amics, que volia anar sola a la escola i els seus pares no la deixaven. Al final la mare i el pare li deixen anar amb els seus amics i se perden.

Aquest llibre a mi m’ha agradat; primer se m’havia fet pesat però al final me va agradar. Jo el recomano a la gent que els agradi els llibres llargs.

ADRIÀ BARRUFET ARDERIU

Aquest llibre esta escrit per Pep Puig i la il·lustració es de Mercer Lopez. Tracta sobre un grup d’amics que s’han perdut per Barcelona!!! Un dia els pares de L’Alicia la van deixar anar sola a l’escola amb els seus tres amics: la Clara, en Pere i en Lluc. Aquell mateix dia estaven anant cap a l’escola se paren en una fruiteria a comprar mandarines i llavors s’adonen que el pare del Pere i la mare de la Carla els estan seguin per vigilar-los. Es volen escapar i llavors es perden.

Aquest llibre m’ha agradat perquè es fàcil de llegir i també es molt entretingut.

Kassandra Mirzan

L’escriptor del llibre “Oi que ens hem perdut, Alícia?” és el Pep Puig i l’il·lustració és de la Merce López. L’editorial és Animallibres. Aquest llibre el narra una nena que es diu Alícia, tracta sobre quatre nens. El primer dia que van sols a l’escola es desvien del camí i es perden perquè es pensen que els seus pares els estan seguint i volen escapar-se. Demanen ajuda al Pasqual, un home gran sense gaire memòria. Ell no els porta al lloc on ells li havien dit, de sobte el senyor Pasqual desapareix i es troben perduts.

Resulta que de l’any 2022 han anat a l’any 1946. Com s’ho faran per tornar a la normalitat?

Aquest llibre m’ha sigut molt fàcil de llegir perquè no he pogut parar. Si he de dir alguna cosa que no m’ha acabat de convèncer ha set el final, perquè no explica del tot qui ho ha fet i com ha passat. Tot i així el recomano.

SAVINA PONS CAPDEVILA

Aquest llibre va sobre un grup d’amics i amigues que avui és el seu primer dia que van sols l’escola. Quan estan a punt d’arribar troben els seus pares amagats. Després s’atancen i discuteixen perquè pensen que els han traït. Els pares prometen anar-se’n i l’Alícia també va dir que anirien a l’escola. L’Alícia no s’ho va creure i van anar per un altre camí perquè van pensar que el seguirien i així va ser com es van perdre de veritat.

Aquest llibre m’ha agradat bastant però hi ha agut alguns aspectes que no m’han agradat per exemple: Les descripcions son molt llargues i  hi ha poques imatges. En definitiva m’han agradat, però no es per tirar coets.

NIL QUEROL RUIZ

Aquest llibre titulat “oi que ens hem perdut, Alícia?” és de l’autor Pep Puig, de il·lustradora Mercè López i de l’editorial Animallibres.

Tracta sobre un grup de nens que van per primera vegada sols a l’escola. Mentre caminen descobreixen que els pares els estan seguint, per tant decideixen agafar un altre camí i es perden.

Aquest llibre m’ha agradat bastant perquè explica dues èpoques diferents i us el recomano perquè és molt interessant.

Sira Marsol Vilalta