FILSTRUP

Filstrup

«Ja sé que hi ha molta gent que va al psicòleg, però no crec que a la història de la humanitat hi hagi massa casos com el meu: a mi em van portar el psicòleg perquè no robava . Sona estrany, no? Doncs, per més que costo de creure, era així.»

A totes les famílies hi ha una ovella negra , però què passa quan en una família d’ovelles negres en surt una de blanca?

Si voleu us ho explico: sóc Linus Filstrup, un noi honrat que no té res a veure amb Arlo, el meu germà bessó, que és un autèntic mangant i l’orgull dels Filstrup, una família de lladres i estafadors com cal. Jo anava tirant a l’institut, fins al dia nefast que em van acusar d’haver robat una bona suma de diners. Aleshores vaig haver de posar-me a investigar per desemmascarar el veritable culpable, netejar el meu nom i… Tornar a decebre la meva família!

Filstrup és una novel·la gràfica gamberra i amb molt d’humor negre .

LES NOSTRES CRÍTIQUES LITERÀRIES:

Filstrup és un llibre escrit per Julve  i  il.lustrat per Jaume Copons. La seva editorial és Tinta Algar i explica la història d’una una família de lladres que tenen dos fills. iN’hi ha un que no roba i els seus pares, molt preocupats, contractne un doctor i l’intenten que sigui un lladre, com la resta de la família. Al pobre Linus, per si fos poc, l’acusen d’haver robat el col.le.

Aquest llibre m’ha agradat molt!

Gerard Vega Delgado.

El llibre Filstrup es una novel·la gràfica escrita per Jaume Copons i il·lustrada per Julve i la seva editorial és Algar. Aquest llibre parla d’un nen que es diu Linus. Tota la seva família (la família Filstrup) són delinqüents, però ell es honrat i els seus pares el porten al doctor de la família perquè l’arregli. De sobte, un dia, a l’institut, anuncien que han robat a l’escola 1.420.000 euros i l’acusen a ell. Con que ell no ha estat, busca el culpable. I tota una aventura l’espera per davant. Si he de buscar alguna cosa negativa podria dir que hi ha alguns moments que sobren, que no són necessaris. De tota manera, aquest llibre m’ha agradat molt perquè m’he enganxat des del primer moment i es fàcil de llegir, el recomano.

Savina Pons Capdevila.

Filstrup és dels autors Julve i Copons i de l’editorial Tinta i Algar. És un còmic que tracta sobre un noi que es diu Linus. A la seva família tots són lladres, menys ell, que és una persona molt honrada. Però un dia haurà de canviar de parer pel seu amor, la Rita, i per la seva reputació.  A mi aquest còmic m’ha agradat molt perquè es divertit i  entretingut. Passen coses inesperades i manté l’intriga.

Laura Ferrer Soler

El llibre titulat “Filstrup” és de l’autor Jaume Copons, de l’il·lustrador Òscar Julve i de l’editorial Algar.

Aquest llibre tracta sobre un nen, en Linus Filstrup, que té una família de delinqüents però ell mai ha robat res. En canvi el seu germà bessó, l’Arlo Filstrup, des de ben petit que ho fa. A en Linus li agrada una nena, la Rita ,que és la filla de la professora de mates, sempre li diu  que li faci totes les coses, fins i tot els examens.

Un dia, quan tenen un examen, el sr. Occità se’ls deixa al seu despatx i li diu a el Linus que els vagi a buscar. Quan arriba comença a buscar però no els troba. Després d’una estona veu que la caixa forta està oberta i llavors veu que els examens estan allà. Quan mes o menys estan per la meitat, avisen als professors que algú ha robat els 1.420.000 euros. Tothom diu que ha estat en Linus per les empremtes dactilars. Llavors, un dia descobreixen que ha estat una altra persona i tot comença a tenir sentit.

Aquest llibre m’ha agradat molt perquè té una mica de misteri i també m’ha agradat tota l’historia.

Sira Marsol Vilalta

Filstrup és un llibre fet per Julve i Copons. Tracta d’un nen anomenat Linus Filstrup que té una familía criminal, però en Linus no ho és,  és tot el contrari. La seva família intenta fer-lo delinqüent, igual que ells. Ho aconseguiran? En la meva opinió, és un llibre molt  divertit i entretingut.

Jofre Piñol Balanyà

Aquest llibre es titula “FILSTRUP” . L’ha escrit i l’ha dibuixat Copons . L’editorial és Tinta.

Tracta sobre un nen que es diu Linus. En Linus venia d’una família de lladres però ell no era com tots els altres, ell volia aprendre a llegir i a escriure. Però el que no volia era robar. Un dia en professor del Linus li va demanar a ell que anés a buscar els exàmens al seu despatx. Quan va entrar en Linus es va trobar la caixa forta oberta amb els exàmens a dins. Ell va tornar a la classe i li va donar els exàmens al professor. Quan van acabar les classes el professor va convocar a tots els nens i nenes de l’escola, Va dir que havien robat els diners de l’excursió de final de curs i van acusar a en Linus injustament.

Aquest llibre no m’ha agradat perquè s’he m’ha fet molt pesat.

Clara Ibáñez Astasio