CAPGIRAT

Il·lustrador/a: Cinta Vidal

Editorial: Bindi Books

ISBN: 978-84-121080-8-8

Un dia el món va començar a trontollar i tot va volar pels aires.

Quan el món va parar de tremolar, tot estava descol·locat i la meva gata Caliua havia desaparegut…

Una història poètica i evocadora d’Alba Dalmau i Cinta Vidal que ens proposa veure el món que ens envolta d’una manera diferent.

LES NOSTRES CRÍTIQUES LITERÀRIES:

El llibre anomenat Capgirat és d’Alba Dalmau i Cinta Vidal .El llibre tracta que un dia va haver una mena de terratrèmol on el món es gira de revés. La protagonista busca el seu gat i el que queda, si ho voleu saber, llegiu-lo.

La meva opinió és que el llibre està mot aconseguit i les imatges també. Es llegeix sense interrupció i el llenguatge és entenedor .

Josep Gamiz Boria  6è

A mi m’ha agradat molt aquest llibre ens ensenya que sempre estem ocupats i a vegades no prestem molta atenció a algunes coses . I quan sentim alguna cosa que hem perdut sol tenim que mirar atentament i amb tranquil·litat i veure d’una altra part i veure d’una altra part i veure el que hem perdut sempre a estat aquí.

Daria Szekely 5è

El llibre capgirat d’ Alba Dalmau i Cinta Vida és una fantasia per les il·lustracions.

Aquest conte l’explica una noia i parla d’un dia on un “terratrèmol” va capgirar tot el món, com si algú l’hagués sacsejat com una bola de neu. Va durar poc, però quan es va acabar tot estava capgirat. La gent seguia fent el mateix però descol·locats. Quan la noia buscava el seu gat no el trobava, va parlar amb els seus veïns i els passaven coses semblants. Un home va perdre la seva dona, un altre el seu avi, etc. I des de llavors va aprendre a mirar el món des d’un altre punt de vista.

És un llibre fàcil de llegir i amb unes il·lustracions precioses. Li dono un 10 sobre 10!

Arlet Mor Costafreda 5è

Aquest  llibre es titula “Capgirat”, escrit per Alba Dalmau i il·lustrat per Cinta Vidal, es va editar al setembre del 2020.

Un dia  va  trontollar el món, quan va parar de tremolar va desaparèixer un gat que es deia Caliua. Era d’un noi, quan aquell noi va sortir a buscar a la seva mascota, el món estava descol·locat, tot era diferent. L’estava buscant per tot arreu però no la trobava. Aquesta història ens diu que hem de veure el món d’una manera diferent.

Jo el recomano a tothom a mi m’ha agradat molt perquè els dibuixos són molt divertits.

Juslady De la Cruz 5è

El llibre Capgirat, de l’Alba Dalmau i de la Cinta Vidal, tracta d’una història d’una gata que es deia Caliua. Un dia va tremolar el món i tot es va desordenar. La seva mestressa no trobava la Caliua, la buscava i la buscava, però no la trobava; fins que un dia va aprendre a veure el món d’una altra manera.

El llibre Capgirat m’ha agradat perquè les il·lustracions són molt boniques, però el text és una mica embolicat .

Joana Barrufet Arderiu 5è

El llibre Capgirat de Alba Dalmau i Cinta Vidal, editat per l’editorial Bindi Books, és un llibre que tracta sobre que un dia el món va començar a trontollar. Quan va parar tot estava descol·locat. Una nena va perdre la seva gata Caliua. A molta gent li havia passat el mateix amb la seva àvia, la dona, l’amic o la germana. Un dia va trobar un gat negre i li va preguntar si havia vist a la Caliua i sol li va dir que les coses es poden mirar des d’un altre punt de vista.

M’ha agradat molt i les il·lustracions són fantàstiques. Es molt fàcil de llegir. Li dono un 10!!!

Clàudia Marsol Vilalta 5è

Aquest llibre es titula “Capgirat”. Està escrit per Alba Dalmau i esta il·lustrat per Cinta Vidal. És de l’editorial Bindi Books. Aquest llibre tracta que un dia tot comença a tremolar i tot es capgira.

La protagonista és una nena que  ha perdut a la seva gata Caliua, la busca per tot arreu però no la troba. Al final mira d’es d’una altra perspectiva i la seva gata, de sobte, apareix.

A mi m’ha agradat bastant perquè a mi m’agraden els llibres de ficció.

Oriol Costa Pons 6è

Aquesta historia del Capgirat tracta que el món es va girar. La mestressa no troba la Caliua, la seva gata, i la busca per tot arreu. Hi ha més gent que han perdut coses. Per trobar-les tothom ha de mirar el món d’un-altra manera.

A mi aquest llibre m’ha semblat una passada per les imatges.

No hi ha res que no m’hagi agradat.

Iker Cuello Puiac 5è

Aquests llibre es titula Capgirat. Està escrit per Alba Dalmau i està il·lustrat per Cinta Vidal. És de l’editorial Bindi Books.

Tracta sobre que un dia el món es va començar a girar.

La mestressa no trobava a la seva gata, la Caliua, però altres persones també han perdut coses i han de mirar el món de una altra manera per trobar-les.

Ami m’ha agradat el llibre perquè es un llibre molt diferent als altres.

IZAN DELGADO GARCIA  6É

M’ha agradat el llibre perquè hi ha un munt de coses divertides. M’han agradat els dibuixos i també que hi surtin mols gats, incloent el de la protagonista.

MARIONA SUBIRADA QUERALT, 6È