QUÈ VULL SER DE GRAN?

Els i les alumnes de segon han treballat els oficis a l’aula i van preparar uns cartells amb els oficis que voldrien ser de grans. Hem descobert moltes coses que no sabíem d’aquests oficis. Els pòsters porten informació i estan plens de colors i elements decoratius que acompanyen l’explicació, han quedat molt bonics!!

També es van preparar una breu exposició per explicar als seus companys i companyes de classe els motius pels quals havien escollit aquell ofici i vam tenir una visita sorpresa!!!! Durant les exposicions ens va acompanyar l’alumnat de tercer de primària que van escoltar atentament les explicacions i ens van donar molts consells per continuar millorant.

Finalment, l’alumnat de tercer també ens va voler explicar que els agradaria ser quan siguin més grans i ho van fer d’una manera molt espontània i natural, aprofitant els consells que havien donat i observant com ho havien fet els infants de segon anteriorment.

Vam acabar compartint una estona plegats molt agradable que ens va servir per saber encara més coses els uns dels altres.