Fem ciència!!!!

Els alumnes de Cicle Inicial durant dues setmanes hem estat fent ciència! En commemoració del Dia Internacional de les dones i les nenes científiques que va ser el dia 11 de febrer hem realitzat diferents experiments, un de magnetisme i l’altre exploració del nostre COR amb el seu ritme.

En magnetisme, hem treballat diferents tipus d’imans, els seus pols positiu i negatiu, ferradures de ferro i hem creat uns dibuixos molts originals, hem fet art amb ciència.

En l’experimentació del nostre COR hem pogut observar que aquest no batega sempre igual i que varia segons el nostre ritme cardíac, ens hem comptat el pols amb un fonendoscopi i ens hem vist els aparells i órgans per dins, ha estat genial i molt interessant.

Promoure la participació plena de tots els alumnes, la capacitació, l’ocupació i els processos d’adopció de decisions en la ciència és important treballar-ho en les esferes de l’educació.