Racons de Nadal a P4

A P4 Acomiadem aquest primer trimestre amb unes propostes nadalenques que hem realitzat els últims dies abans de començar les vacances de Nadal.

Aprofitant que aquesta època de l’any desperta il·lusió i crea moments de màgia als infants, els hem ofert un seguit d’activitats variades i motivadores: la creació d’un mini món del pessebre, el calendari d’advent, la decoració de l’arbre de la classe, l’hora del conte de Nadal, racons nadalencs, la soca… Tot seguit podreu visualitzar-ne alguna d’elles.

Dolors i Ares

Projecte Innovamat a P5

Aquest primer trimestre hem estrenat una proposta matemàtica nova titulada innovamat. Fer les matemàtiques de forma manipulativa, vivencial i competencial permet als infants integrar molt millor els conceptes matemàtics de forma més significativa i funcional.

Les opcions metodològiques que hem ofert a les nenes i els nens han estat molt variades: els tallers, els ambients, els racons i la Tàblet. Hem realitzat descobertes matemàtiques tot manipulant diferents materials i hem gaudit molt amb els Crics: la Fibi, en Pam, la Dau, la Geo… Cada un d’aquests personatges ens ha presentat un repte matemàtic que entre tots/es hem descobert i hem compartit.

En aquest article us presentem algunes imatges que resumeixen tot el treball que hem realitzat. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Fer matemàtica amb Innovamat és molt divertit!!!

Els nens i nenes de P5 us volen desitjar Bones festes

Us desitgem que passeu molt bones vacances amb moments especials compartits amb família. Una abraçada!

Fins aviat

Maria i Anna

“CAGA SOCA DE NADAL”

El darrer dia del trimestre va estar ple de moments nadalencs. Un d’ells, el més esperat per la majoria de nenes i nens, va ser el moment de cagar la soca. Tot i que aquest any ho hem hagut de fer respectant els grups bombolla i complint totes les normes establertes, no ha deixat de ser un moment especial per tots nosaltres.

Us compartim unes quantes imatges de cada grup perquè en sigueu partícips!

Treballs de Nadal a P3

Després d’un començament de curs molt diferent a com l’esperàvem, hem arribat al final de trimestre molt orgulloses de tot el que han fet les nenes i els nens més petits de l’escola.

Els darrers dies abans de Nadal no volíem que passessin desapercebuts i els hem donat la importància que es mereixen. A més a més de cantar i ballar nadales, recitar poemes i alimentar la soca, hem treballat de valent: cada dia a les nostres aules hem trobat unes propostes nadalenques a través de les quals hem continuat treballant la motricitat fina, la lectoescriptura, el llenguatge matemàtic, l’atenció i la concentració, sense deixar de banda el més important: divertir-nos i gaudir aprenent.
Us deixem una petita mostra d’imatges perquè pugueu ser partíceps de l’esperit nadalenc que regnava a les aules de P3.

Bones Festes!!!

Visita del Camarlenc a l’Escola. Nadal 2020

A l’escola hi havia nervis !

I si amb la boira el Camarlenc no troba l’Escola?

I si s’equivoca i va l’escola vella?

Com donarà voltes al voltant de l’escola  com feia els altres anys?

Finalment tot va acabar bé, el Camarlenc no es va equivocar d’escola, va trobar l’escola nova entre la boira i ens va visitar a cavall per poder donar voltes pel pati..

Va ser fantàstic!

Gràcies Camarlenc !