“SALUT A LES ESCOLES”

Aquests dies l’alumnat de cicle mitjà de l’escola ha participat del programa “Salut a les escoles” . L’Anna Arjó, una de les fisioterapeuta de referència del nostre municipi, ens ha transmès la importància d’adquirir hàbits de vida saludable, evitant el comportament sedentari i realitzant les pautes mínimes d’exercici físic recomanables. També ha desmitificat  creences errònies o mites relacionats amb la càrrega del pes de les motxilles o les postures mantingudes en base a l’evidència científica actual.

Algunes de les idees que ens ha transmès són

– Cal fer 1 hora d’activitat física diariament (córrer, saltar, caminar,…) així els nostres músculs creixeran sans i forts.

– No és saludable passar moltes hores asseguts; limitem el temps de pantalla (mòbil, tauleta, tele,…)

– Hem de dormir entre 8 i 9 hores . Dormir i descansar és essencial per estar sa i tenir energia.

– El cos és com la casa on hem de viure tota la vida, així que cal cuidar-lo molt bé!!

Moltes gràcies Anna per aquests bons consells!

Clica la imatge per veure el recull fotogràfic!!!! 👇

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *