Colònies de 6è al Camp d’aprenentatge Pau Casals

Aquesta setmana hem pogut gaudir de les colònies de 6è al Camp d’aprenentatge Pau Casals de Coma-Ruga. Han estat 3 dies intensos i molt productius!!

El temps ens ha respectat i, malgrat el vent, els núvols i alguns moments de pluja, hem pogut fer totes les activitats que teníem previstes.

Les colònies ens permeten conviure i conèixer-nos millor, en un entorn diferent a l’escola. A més, en aquest cas els hem ofert la possibilitat als nens i nenes de 6è de realitzar i viure una sèrie d’experiències que poques vegades estan al seu abast: hem enregistrat una cançó en un estudi de gravació, amb el disseny de la seva caràtula i diferents experiments sobre el so; hem viscut un concert de rock només per a nosaltres que ens ha permès repassar tota la història d’aquest estil musical a través de les cançons i els instruments; hem pogut conèixer la figura de Pau Casals visitant la seva casa nadiua del Vendrell, l’orgue de la seva església i un petit museu d’escultures d’Apel·les Fenosa.

A part els i les mestres que els hem acompanyat, hem completat aquestes activitats amb estones de platja, diversos jocs, i la gran nit rockera, que va ser tot un èxit!!!

En el següent enllaç podeu veure les fotos i els vídeo que immortalitzen aquests moments:

I podeu escoltar la nostra cançó:

Escola Antònia Simó i Arnó 2021-22

Han estat uns dies fantàstics plens de moments inoblidables!!

Moltes gràcies a tots i totes!!