El passat 18 de juny, vam celebrar al pati de l’Escola del Tossal l’acte de graduació dels alumnes de 6è de Primària.
Va ser una tarda molt especial, plena d’emocions, en què els alumnes van rebre la seva orla acompanyats de les seves famílies i mestres. Junts vam compartir un moment de celebració per tancar una etapa molt important de la seva vida escolar.
Des de l’escola, volem felicitar tots els nois i noies de 6è i desitjar-los molta sort en la nova etapa que començaran aviat.
Enhorabona a tots i totes!

