Instal·lacions

El centre, està dividit en dues parts ben diferenciades. D’una banda hi ha l’edifici destinat a l’Educació Infantil, que engloba els tres cursos dels 3 als 5 anys. Es troba a la plaça de l’Ensenyança i, a més de les corresponents aules, té un espai destinat a menjador i aula alternativa. També consta de la seva pròpia biblioteca i un bon pati per a la realització dels esbarjos i d’altres activitats lúdiques i educatives a l’aire lliure.

En l’edifici situat al Tossal de la Creu hi ha les instal·lacions destinades a l’Educació Primària. En aquest espai hi trobem els diferents espais que conformen l’aulari dels diferents nivells que s’imparteixen i que estan repartits en dues plantes.

A la planta baixa hi trobem el gimnàs, la sala de mestres i sala d’ordinadors per als mestres, direcció i administració, aula de música i menjador escolar, biblioteca i aula d’informàtica 1, l’aula d’educació especial, despatx per a tutories i servei EAP, la ràdio de l’escola i els despatxos de les especialitats d’anglès i d’educació física. També s’hi troben dues aules ordinàries.

A la planta primera hi ha tot el conjunt d’aules i l’aula d’informàtica 2 i/o Robòtica.

També hi ha un pati força gran i ampli que està distribuït en quatre subzones. La part principal de les pistes esportives: camp de futbol-sala i bàsquet, camp de voleibol i bàsquet. La zona de la façana del centre amb diferents jocs en el terra tipus xarranca i fonts. La zona nord, a la contr-façana, on es troba l’hort escolar. Finalment, en la zona oest, hi trobem una zona arbrada amb diferents varietats.