Circular d’inici de curs 2019-2020

BAIXAR EL DOCUMENT EN FORMAT PFD

Benvolgudes famílies,

El claustre de professorat us dóna la benvinguda al curs escolar 2019 – 20, que comencem amb il·lusió i empenta.

Us informem de temes del vostre interès així com d’algunes normes a tenir en compte per al bon funcionament.

HORARI ALUMNAT

Aquest curs l’horari lectiu per a tothom continuarà sent de 9 a 12 i de 15 a 17. A educació primària les sessions de suport i ampliació (SEP) seran els dilluns i els dijous de 12 a 13. Començaran el 23 de setembre. (7 d’octubre els de 1r)

Els divendres hi haurà l’activitat voluntària de Coral, de 12 a 13h, per a l’alumnat de 5è i 6è alternativament.

Els dies de jornada intensiva amb horari de 9 a 13h són el 20 de desembre i del 8 al 19 de juny.

CALENDARI

Vacances de Nadal: del 21 de desembre de 2019 al 7 de gener del 2020, ambdós inclosos.

Setmana Santa: del 4 al 13 d’abril del 2020.

Dies festius de lliure disposició: 31 d’octubre, 28 de febrer i 4 de maig.

Festes locals: 24 de setembre i 2 de març.

CANALS DE COMUNICACIÓ

• A primària, a fi de poder portar un control de l’assistència a classe, es recorda que, si algun alumne/a no pot assistir a classe, és obligació dels pares comunicar-ho al respectiu tutor/a per mitjà d’una nota escrita prèvia. Si l’absència és imprevista, mitjançant trucada telefònica 973740842 o a l’adreça de correu electrònic absenciesescola@gmail.com, preferentment, abans de les 9:20 i /o de les 15:20 del mateix. En cas d’absència sense haver rebut cap comunicació el centre telefonarà a la família per saber-ne la causa.
  • Horari de visites:

A concretar amb secretaria:

Direcció (Montse Vidal)

Cap d’estudis (Anna Tomàs)

Secretària (Àngels Querol)

Tutors/es: tots els tutors/es els comunicaran les possibles franges horàries.

• A la pàgina web de l’escola hi trobareu molta informació sobre l’escola i les activitats que duem a terme. Us recomanem especialment l’enllaç Família i escola. No us oblideu que també ens podeu seguir al Twitter de l’escola @EAlmacelles.
  • L’AMPA té una bústia específica a E Infantil per a que els hi pugueu deixar els seus comunicats.

MENJADOR

INFANTIL i PRIMÀRIA: Qualsevol tipus de comunicació d’altes, baixes, modificació de contractació, assistències puntuals i /o absències caldrà comunicar-ho mitjançant l’aplicació que us facilitarà l’empresa Alessa.

Igualment cal avisar al tutor/a mitjançant l’agenda dels dies que es queden o de les possibles modificacions que feu.

Recordeu avisar a l’empresa si no es queden o us ho cobraran.

Si alguna família no usuària de menjador té alguna necessitat puntual i urgent pot contactar directament amb la coordinadora de menjador o amb l’escola.

FUNCIONAMENT

• Som escola sostenible. Continuem insistint en els esmorzars saludables i sostenibles (evitem brioixeria industrial i el paper d’alumini com a embolcall) i mantindrem els divendres com a dia de la fruita (tothom hauria de portar fruita per esmorzar).
  • Tornem a recordar que tant a ed. Infantil com a ed. Primària, si algun alumne/a es queda al menjador de forma esporàdica, s’haurà d’avisar al tutor/a a més de notificar-ho al menjador a través dels canals de comunicació esmentats anteriorment.
  • Si per alguna raó justificada, algun alumne/a ha de sortir del recinte escolar durant les hores lectives, serà totalment necessari que porti una notificació en començar les classes i que, a més, el pare , la mare o alguna persona autoritzada major d’edat, vinguin a buscar-lo al centre. Sense la presència d’aquesta persona no estem autoritzats a deixar sortir cap alumne/a del centre.
  • Si algun alumne/a ha de prendre medicació durant el període lectiu haurà de portar la corresponent prescripció mèdica amb la dosificació, una autorització de la família i deixar el medicament al tutor/a per a que el guardi.
  • A Educació Primària recordem que, per raons de mobilitat, no es pot accedir amb vehicle més amunt de la rotonda d’entrada. Per raons de seguretat l’alumnat tampoc pot fer-ho a peu (encara que vagi acompanyat d’algun adult), han d’entrar per dins del pati. Només en cas de dificultat de moviment de l’alumne/a, els familiars poden acompanyar-los amb cotxe fins la porta de dalt.
  • A Educació Infantil no hi ha conserge i per tant l’alumnat que arribi més tard de les 9:10h i de les 15.10h no podrà accedir al centre fins a l’hora de l’esbarjo (10:40 – 11:10 al matí i de 16:35 – 16:50 a la tarda).
  • Si hi ha alumnat de 4t, 5è o 6è interessat en pujar amb patinet o bicicleta a l’escola la família haurà de signar el full d’autorització que pot demanar a l’escola i entregar-lo al tutor/a.
  • Us recordem que heu d’estar atents i prendre les mesures higièniques corresponents amb els vostres fills/es per evitar la propagació de la pediculosi (polls).

Agrairem la vostra col·laboració i participació al llarg de tot aquest curs escolar.

Nosaltres estem a la vostra disposició i us desitgem que tingueu un bon curs.

El claustre de professorat.

Almacelles, 12 de setembre de 2019.