Proposta Sant Jordi!

Bon dia Dreamers!

Per començar aquesta setmana de Sant Jordi, vull fer-vos una proposta ben creativa!

Obriu bé els ulls i llegiu amb atenció!

Com que aquest Sant Jordi no podrem fer activitats a l’escola amb els nens i nenes més petits de l’escola i no els hi podrem llegir ni explicar contes, i per desgràcia tampoc els hi podrem representar les nostres super obres de Sant Jordi, què us sembla si ens preparem uns miniteatres a casa?

Es tractaria de preparar-vos petites històries o contes i gravar-vos representant-les (pot ser la història tradicional de Sant Jordi, alguna de les que vam reescriure a classe, la que esteu escrivint relacionada amb el Covid-19, o bé qualsevol altra història o conte que us vingui de gust explicar).

Com us heu de gravar? Doncs no cal que surtin les vostres cares, simplement utilitzeu les mans. Un teatre de titelles de dit, de titelles o ninos que tingueu per casa, anar dibuixant la història, ombres…com vosaltres vulgueu!

Aquí us deixo un recull de recursos que us poden ajudar:

Una mà de contes

les meves cosetes: Atelier Scrap a Lausanne! DIVERTITELLES: Per treballar contes! Els alumnes del Pompeu Fabra representaran el conte de Sant Jordi ...

Animeu-vos i feu-me arribar via correu electrònic ( els.aiguerols.5e@gmail.com ) les vostres creacions, i a mida que les vagi tenint les anirem penjant a la web de l’escola perquè la canalla més petita les pugui veure!

Una forta abraçada!