SORTIDA A LA RIERA DE CALDES

Estimades famílies,

El proper dijous  19 d’abril, els Científics i les Científiques de l’aigua farem una sortida a la riera de Caldes, a Santa Perpètua. Serà una sortida de matí. Sortirem de l’escola a les 9:15h, molt puntuals! Tornarem a les 12:30h.

L’objectiu d’aquesta activitat és experimentar i comprendre la funció del riu, per tal de ser conscients de la importància de fer un ús adequat de l’aigua. A més a més, aprendran a avaluar l’estat ecològic del riu a partir dels organismes que viuen a l’aigua.

És una activitat que es fa en contacte amb l’aigua, d’aquesta manera, els infants hauran de portar una motxilla amb:

• Mitjons i pantalons de recanvi (per si ens mullem)
  • Unes sabates de recanvi.
  • Una gorra.
  • Esmorzar i aigua.

Tanmateix, els infants hauran de venir a l’escola vestits amb pantalons curts o de mitja cama, o pantalons que es puguin arremangar, com un xandall. Unteu-los la cara amb crema solar abans de sortir de casa.

1. Sylvia Blàzquez

Hola Aitana,

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt… La veritat és que teniu molta sort de tenir un entorn natural com el de la riera, al que podeu anar sempre que volgueu a mullar-vos els peus.