PROJECTE NIDUM

Pares i mares! Aquest any a 2n, tenim el gran privilegi de formar part d’un projecte educatiu que té la finalitat d’acostar la natura a les escoles a partir de la construcció i seguiment de caixes niu; es diu Projecte Nidum.

És una proposta de treball que durarà tot el curs escolar i que en finalitzar, s’enviarà totes les dades obtingudes en la revisió de les caixes niu, a l’Institut Català d’ornitologia (ICO), per tal d’ampliar la seva base de dades sobre la reproducció dels ocells.

Ho estem gaudint amb alegria i motivats com sempre!!

Ara a esperar que arribi la primavera i… trobem els nius!

Trobareu moltes més fotos a l’apartat d’àlbums de la pàgina principal de la web…

dscf3482 dscf3394 dscf3393dscf3388 dscf3366