Les nostres primeres colònies a El Clar del Bosc

Les nenes i els nens de la classe dels Quatre Elements hem estat de colònies a la Garrotxa, a la casa El Clar del Bosc. Han sigut uns dies molt especials durant els quals hem pogut gaudir d’un paisatge preciós, veure en directe l’interior del cràter del volcà Croscat i passejar per la Fageda d’en Jordà, tot observant les diferències entre els arbres, escoltant el so dels ocells… També hem fet molta gresca: un joc de nit amb les lots, una estona de ballaruga a la discoteca i molta xerrameca i rialles a l’hora d’anar a dormir.

El segon dia, hem fet moltes activitats a l’aire lliure: hem escalat en el rocòdrom amb arnés, corda d’escalada i casc i tot! I hem fet un munt de jocs cooperatius, on l’important era aconseguir superar cada repte tots junts: passar-nos el cèrcol sense tocar-lo, aconseguint que recorri tota la rotllana; ordenar-nos per ordre alfabètic del nom, per alçada, segons els nostre número de peu…sense baixar de l’esglaó on estàvem enfilats; endevinar frases jugant al joc del Mur del Silenci…

Hem menjat com reis i hem tingut uns monitors molt simpàtics. I a tot això, i encara que sembli increïble, no ens ha plogut!!!!

Ha estat la nostra primera experiència de colònies a l’escola i ens ho hem passat tant bé que segur que a la propera repetirem!!!!

Si voleu veure més fotos de tot el que hem viscut durant aquests dies, aneu a l’apartat d’àlbum de fotos.