ELS ICEBERGS!

Els nens i nenes de la classe dels Icebergs, estem aprenent moltes cosetes sobre aquests. Tenim molta curiositat per saber com són aquests grans blocs de gel i com es formen. Ens ha cridat molt l’atenció saber que la part de dalt és molt més petita comparada amb la de baix. I ens hem adonat que és molt perillós per als vaixells que van navegant i poden xocar. I com no, l’enfonsament del Titànic!

Hem fet al nostre racó d’aula, un mapa conceptual amb tots els grans temes que volem saber. Estem treballant les emocions a partir dels icebergs (els sentiments que es veuen i els que no), vam anar una tarda a compartir un espai de comunicació amb els Àrtics i els Antàrtics de 6è i vam aprendre on estaven situats els icebergs, també casualment ha sortit el cicle de l’aigua, i ara, ens queda per treballar encara, els animals que viuen als icebergs i estan en perill d’extinció a causa del canvi climàtic i també volem fer moooooolts experiments amb aigua i gel… Apa…a treballar s’ha dit!

A l’apartat d’àlbums, podreu trobar les fotos del Projecte dels Icebergs que tenim fins ara i també un altre àlbum que es diu Cosetes. A gaudir-ho!

2 comentaris

  1. mònica balcells

    Veient les fotografies dels icebergs, sembla que s’ho passen de meravella. Aquest tema ha permès ampliar moltíssim el camp d’experimentació. No em pensava que donaria tant de sí un iceberg! o potser les mestres que teniu molts recursos, jejeje…

  2. chahida

    Hola icebergs!
    Sóc una nena de la classe dels Ártics i Antártics os volia dir que el vostre projecte és molt interesant.
    Perquè feu coses perquè la escola no gasti molta aigua per exemple el que veu fer amb les gomes a les aixetes per no gastar molta aigua ,això em va semblar molt bona idea a més a més us feliçito!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>