TEMA GENERAL DE L’ESCOLA

Estimades famílies, com cada any l’equip de mestres escull un tema principal on enfocar i globalitzar tots els aprenentatges. A partir d’aquest tema, escollim el nom de la nostra classe i relacionem els projectes.

Ha arribat el moment  més important de tot el curs!!!

Així doncs, és hora d’escalfar-nos el cap i buscar tots plegats els noms per les classes dels nostres estimats infants.

Penseu que el tema condicionarà el curs… Així que anem per feina!!!

El tema d’enguany és:

SOS EL MÓN!

“66 milions d’anys després de la desaparició dels dinosaures el món camina, de nou, cap a l’extinció”

“Una població humana en constant creixement, el consum per càpita i la desigualtat econòmica han alterat o destruït hàbitats naturals. Però hi ha més motius: el desbrossament de terres per a l’agricultura, l’explotació forestal, la introducció d’espècies invasores, les emissions de CO2 –que porten al canvi climàtic i l’acidificació dels oceans–, les toxines que alteren i enverinen els ecosistemes… La llista d’agressions és llarga.”

Diari Ara.cat  24/06/2015

A partir del dilluns dia 18 tindreu les graelles penjades a les classes on podeu anar anotant les vostres idees.