REUNIONS INFORMATIVES

Benvolgudes famílies,

Hem previst realitzar una reunió informativa amb cadascun dels grups de l’escola per tal de fer-vos arribar el pla d’obertura de l’escola i el protocol sanitari que caldrà seguir per començar el nou curs de manera segura i amb tranquil·litat.

Els dies i hores de convocatòria seran els següents:

P3- Dimarts 8, a les 18 h.
P4- Dimarts 8, a les 17 h.
P5- Dimarts 8, a les 17’30 h.
1r- Dimecres 9, a les 17 h.
2n – Dimecres 9, a les 17’30 h.
3r- Dimecres 9, a les 18 h.
4t- Dijous 10, a les 17 h.
5è- Dijous 10, a les 17’30 h.
6è Dijous 10, a les 18 h.

És molt important la vostra assistència. Us preguem que sigueu molt puntuals.
Per motius de seguretat, només podrà assistir una persona adulta per cada alumne i no pot venir cap infant.

La reunió es farà al pati i és imprescindible l’ús de mascareta.

Qualsevol persona amb símptomes compatibles amb la COVID no podrà participar-hi.

Us hi esperem!

1. Marta

Hola, nosotros ese día no podemos asistir porque tenemos medico, podria asistir el dia 9 a las 18:00, somos los papa de Ayala Ledesma Fillot quebira a quinto pero el dia 10 nos es imposible asistir.