INICI DE CURS 2020/2021

Ja tenim a tocar l’esperada tornada a l’escola i de ben segur, se us generen un munt de dubtes i inquietuds.
Durant el mes de juliol, des de l’escola es va elaborar el Pla de reobertura Covid, seguint totes les instruccions del protocol de seguretat establert pel Departament d’Ensenyament en aquell moment. Actualment, però, i a causa de l’augment constant de casos de Covid a tot l’estat durant les darreres setmanes, el Departament de Salut i el Departament d’Ensenyament estan revisant les indicacions que van donar als centres i estem a l’espera que ens notifiquin canvis o noves instruccions per aconseguir un retorn segur el dilluns 14 de setembre.

Tan aviat com disposem de la informació definitiva i actualitzada, us la farem arribar. És important que durant els dies vinents esteu atents a les novetats per mitjà de la web i de Tokapp.

Mentrestant, us recordem que a la pàgina web de l’escola teniu a la vostra disposició la llista de llibres i material que els nens i nenes necessitaran per començar el curs.

Moltes gràcies.

L’equip directiu