COMIAT DE 6è

Els nostres nois i noies de 6è s’han fet grans i estan a punt de començar una nova etapa.

Per tots nosaltres, mestres, famílies i personal de l’escola és un moment ple d’il·lusió i tenim ganes de celebrar-lo com cal:

El dimecres dia 20 esteu tots convidats a una festa de comiat al pati de l’escola on podrem compartir records, emocions i gaudir d’una estona molt especial amb els vostres fills i filles.

Tenim previst aquest horari:

20-20:30h. Benvinguda.

20:30- 21h. Parlaments… “Paraules des del cor!!!”

21-22h. Pica-pica

22-23h. “ Recordem…moments”

COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA ELS AIGÜEROLS

Nota: Pel bon funcionament de l’acte, es farà a porta tancada i serà restringit als alumnes i les seves famílies (només pares, mares i germans). Si teniu previst arribar més tard, aviseu al tutor i estarem atents a la porta per obrir-vos.

La venda de tiquets necessaris per gaudir del pica-pica es farà dijous 14 al mòdul a les hores d’entrada i sortida (9 i 13 h.).